شرکت تهویه گلدیران قشم، با انگیزه ارایه خدمات نوین و به روز در عرصه سیستمهای تهویه مطبوع، درسال ١۳٨١ هجری شمسی تاسیس گردید. این مجموعه با درک نیاز روزافزون صنعت به خدمات تخصصیتر، گامهای بلندی در راستای توسعه و تعالی فعالیتهای خود برداشت و درنهایت درسال 1394، با تاسیس شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران، پایهگذار عرصه جدیدی از خدمات مهندسی و مشاورهای در این صنعت شد.
با آغاز به کار این شرکت جدید، تمرکز بیشتری بر روی سیستمهای تهویه مطبوع صنعتی (CAC) اعمال گردید و از سال ١۳٩٨، علاوه بر ارایه محصولات Gplus در حوزه فعالیتهای خود، همکاریهای بینالمللی با شرکتهای برجستهای چون LG، Clint، Midea و Rhoss برای تامین محصولات با کیفیت و پیشرفته آغاز شد. این اقدامات، زمینهساز گسترش فعالیتهای مهندسی شرکت در حوزههای طراحی، اجرا و تامین کالا شد و به شکلگیری پلتفرمی جامع برای ارایه راهکارهای مطلوب به مشتریان منجر گردید.
امروزه شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران، با ایجاد یک شبکه گسترده از نمایندگیهای فروش در اکثر استانهای کشور و داشتن بیش از ١۳٠ نماینده نصب و خدمات پس از فروش، توانسته است خدمات خود را به شکل فراگیر و قابل دسترس به گروههای مختلفی از جمله صاحبان پروژهها، مهندسین، مشاورین و پیمانکاران عرضه دارد.
بهرهگیری از کارخانهای با مساحت 52000 مترمربع و سایت تولیدی به وسعت ٦٠٠٠ مترمربع در استان قزوین، این شرکت را در موقعیتی برجسته برای تولید انواع محصولات تهویه مطبوع خانگی و صنعتی قرار داده است. محصولاتی که شامل کولرهای گازی، چیلرها، مینی چیلرها، سیستمهای VRF پیشرفته، داکت اسپلیتها و فنکویلها میشوند.
مبتکران هم اکنون در حال اجرای پروژه افزایش عمق تولید چیلر، فن کویل و کولر گازی و طرح توسعه خطوط تولید و احداث سوله جدید به وسعت ۴١ هزار مترمربع است. همچنین به زودی از محصولات تولیدی جدید از جمله آبگرمکن های دیواری، انواع بویلرها و هواسازها رونمایی خواهد کرد.
شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران، علاوه بر نوآوریهای فنی و گسترش فعالیتهای خود در حوزه تهویه مطبوع، از دیگر مزایای رقابتی قابل توجهی برخوردار است. این شرکت با ایجاد مرکزارتباط با مشتریان که به صورت 24 ساعته پاسخگوی نیازهای آنها است، توانسته است سطح بالایی از رضایتمندی و اطمینان را در میان مشتریان خود ایجاد کند. تاکید بر کیفیت خدمات پس از فروش و پشتیبانی مداوم، ستونهای اصلی استراتژی خدمترسانی شرکت به شمار میروند.
همچنین، با به کارگیری فناوریهای پیشرفته در مدیریت ارتباط با مشتری و برنامهریزی دقیق برای پاسخگویی به تقاضاها، شرکت مبتکران گلدیران نمونهای برجسته از یک سازمان مشتریمدار و پیشرو در ارایه خدمات پس از فروش در صنعت تهویه مطبوع کشور به شمار میرود. این شرکت با هدف گسترش هرچه بیشتر این شبکه خدماتی، متعهد به حفظ و ارتقا کیفیت و دسترسی مشتریان به خدمات پس از فروش است، تا اطمینان حاصل کند که هر مشتری، خدماتی متناسب با نیازهای خود دریافت میکند.