۱۴۰۰ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت

کو برندینگ Cobranding روش هوشمندانه بازاریابی در فضای رقابتی

در فعالیت تازه مشترک بین جی‌پلاس و نماوا به ازای نصب اپلیکیشن نماوا روی تلویزیون‌های اسمارت سری L تعداد ۳۰۰۰۰ اشتراک رایگان شش ماهه نماوا به خریداران جی‌پلاس اهدا می شود. در واقع جی‌پلاس از صفحه تلویزیون خود به عنوان رسانه استفاده کرده و با سایر بیزینس‌ها همکاری خواهد کرد. ضمناً هر دو برند، رسانه‌های محیطی خود را با هم به‌اشتراک گذاشته‌اند که به این ترتیب هم اکنون حدود 56 سازه در کشور به این کمپین اختصاص داده شده است