۱۳۹۵ چهارشنبه ۴ اسفند

خدمات آنلاین در سایت گلدیران

شرکت گلدیران، در راستای مشــتری مداری و در جهــت رفاه حال مشتریان، اقدام به راه اندازی بخش درخواست و پیگیری خدمات به صورت آنلاین نموده است.   مشـتریان عزیز از این پـس می تـوانند با ورود به بخش خدمــات، ضمن آشنایی بیشتر با خدمات گلدیران، درخواست های خود را ثبت  و پیگیری نمایند. در این بخش تمامی نیازها و درخواست های مصرف کنندگان  اعم از نصب، گارانتی، تعمیر، پشتیبانی و کلاس های آموزشی، توسط کارشناسان با تجربه، در سریع ترین زمان، رسیدگی و پاسخ داده می شود. همچنین مرکز پشتیبانی امور مشتریان شرکت گلدیران، بدون تعطیلی و 24 ساعته، آماده پاسخگویی به تماس مشتریان است.