با گسترده شدن فعالیتها و تعدد شرکتهای گروه گلدیران، نیاز به مدیریتی متمرکز و هماهنگ احساس شد. از این رو، در ابتدای سال 1401، شرکت «گروه توسعه گلدیران» فعالیت رسمی خود را در راستای افزایش بهرهوری و مدیریت راهبردی شرکتهای زیرمجموعه آغاز کرد.
درحال حاضر، گروه توسعه گلدیران، مالکیت حقوقی یکی از بزرگترین زنجیرههای ارزش کامل در صنعت لوازم خانگی، متشکل ازشرکتهای فعال در صنایع لوازم خانگی، صوتی و تصویری، فناوری اطلاعات، تهویه صنعتی و خانگی و همچنین خدمات پس از فروش، لجستیک (انبارش، حمل و نقل داخلی و بینالمللی)، بیمه و آژانس تبلیغاتی را داراست.
گروه توسعه گلدیران علاوه بر اقدامات تحقیقاتی و سرمایه گذاری، مالکیت برندهای تولیدی همچون Gplus وNexar، در شرکت های وابسته به خود را داشته و از این رو وضع قوانین، استانداردها، یکپارچهسازی فرایندها و ارزشهای گروه در بکارگیری نوآوریهای روز و افزایش کیفیت محصولات جزو وظایف ذاتی خود میداند.
این شرکت در شهریورماه 1401، به عنوان سهامدار عمده، بخشی از سهام شرکت «صنایع گلدیران» را در بازار سرمایه عرضه کرد تا باتقویت و تثبیت پایههای اقتصادی خود، سبب توسعه بازار سرمایه و ارتقای جایگاه آن در اقتصاد ملی گردد.
گروه توسعه گلدیران، با هدفگذاری واقع بینانه و بکارگیری استراتژیهای منسجم و پویا، و برنامههای تحقیقاتی و عملیاتی، تلاش دارد تا زمینه را برای پیشرفت و گسترش کالاهای گروه گلدیران مهیا سازد.
گروه گلدیران، به عنوان یکی از بازیگران برجسته در صنعت، افتخار همکاری مستقیم با قریب به ۲۵۰۰ نفر از متخصصین و کارشناسان خبره را دارد و در حوزههای غیرمستقیم نیز با برقراری اشتغال زایی برای بیش از 4000 نفر، نقش موثری در توسعه اقتصادی و اجتماعی ایفا میکند.
این تعامل گسترده، در ساختار مختلف شرکتی، نه تنها نشاندهنده پویایی و قابلیت انعطاف پذیری گروه میباشد، بلکه به عنوان یکی از ارزشمندترین سرمایهها و داراییهای این مجموعه، در تقویت بنیانهای کارآفرینی و خلاقیت در صنعت مرتبط، محسوب میشود.
تعهد به پیشرفت و توسعه پایدار اصلی است که گروه گلدیران بدان وفادار مانده و همواره در پی بهبود و ارتقای جایگاه خود در عرصه ملی و بینالمللی است.