اگر شـرکتی فعال در زمینه لوازم خانگی، صوتی تصویری، نمایـشگرهای تجاری و سیستم‌های تهویه مطبـوع هسـتید و تمایل دارید شریک تجاری گلدیران باشید؛ اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

اگر علاقه‌مند به حضور در جمع نمایندگان فروش گلدیران هستید، برای بررسی شرایط و شروع همکاری، فرم زیر را تکمیل کنید.

 

 

 

 

اگر علاقه‌مند به حضور در جمع نمایندگان خدمات پس از فروش گلدیران هستید، برای بررسی شرایط و شروع همکاری، فرم زیر را تکمیل کنید.

 

 

 

خدمات و پشتیبانی مشتریان

ما در گلدیران همواره آماده پاسخگویی هستیم. شما می‌توانید برای ارسال درخواست‌های خود از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

 

بعد از خرید محصول مورد نظرتان، کافیست از طـریق بخش «درخواست نصب و راه‌اندازی» درخواست خود را ثبت نمایید. پس از آن، نزدیک‌ترین تکنسین با شما تماس گرفته و پس از هماهنگی در روز و ساعت مقرر، جهت نصب دستگاه حضور خواهد یافت.

 

 

 

 

در صورت بروز هرگونه خرابی، می‌توانید ایراد  دستگاه خود را از طریق بخش «درخواست تعمیرات» به ما اعلام کنید. تکنـسین‌های ما در سریعترین زمان ممکن جهت تعمیرات در محل دستگاه، حضور خواهند یافت.

 

 

 

 

تشخیص کارت گارانتی اصل از تقلبی موضوعی بسیار مهم است که جهت اطمینان از صحت گارانتی دستگاه (گارانتی اصل گلدیران) می‌توانید از طریـق بخش «کنـترل اعـتبار گارانـتی دسـتگاه»، آن را استعلام نمایید.

 

 

 

 

اگر گارانتی دستگاه‌تان به اتمام رسیده است؛ می‌توانید برای تمدید گارانتی، به بخش «درخواسـت تمدید گارانتی» مراجعه کنید تا کارشـناسان ما با شما در تماس باشند.

 

 

 

 

انجام سرویس‌های دوره‌ای برای محصولات خانگی و صوتی تصویری باعث می‌شود تا عملکرد دستگاه، بهبود و طول عمر آن نیز افزایش یابد. پس از ثبت درخواست خود در بخش «سرویس‌های دوره‌ای» تکنسین‌های ما در محل شما حضور خواهند یافت.

 

 

 

 

«نظرات و انتقادات» شما، کمـک بزرگی برای رفع مشکلات احتمالی فرآیندهای کاری ما می‌کند. بی‌صبرانه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

 

 

 

© Copyright © 2022 Goldiran Co.All Rights Reserved.

login